fredag 30 april 2010

Valborg!

Tjenixen alla!

I kväll är det väl dags att gå man ur huse för att leta upp en korvgrillningsbrasa!?



Vi hör till denna skara! Kanske "ett glas väl kylt" slinker ner på köpet =)
Jag kan tänka mig att många föräldrar inte bara kilar ut för korvgrillning, utan även för att hålla ett extra falköga på våra ungdomar..
För ni kommer väl ihåg?? ;) Just därför kommer säkert stackars Anton att hållas inlåst om några år under valborgshelgen! =)



Eller förresten..jag kommer ju så väldigt, väldigt väl ihåg..kanske bäst att hålla honom inlåst redan nu iallafall! ;)

Jag önskar er en trevlig valborgshelg!
Ha det bäst!
Kramar Camilla

3 kommentarer:

Fruädel sa...

Ja man minns det väl! Här i Uppsala är det ju helt galet med Valborg, de hårdnackade började redan igår kväll med "kvalborg" och sitter nu och äter champagne frukost i stadsträdgården eller slottsbacken! Själv jobbar jag som vanligt idag och sen blir det hem och äta något gott och sedan kase innan jag och familjen drar hem och tar det piano ;-) regnar det riktigt mycket ikväll kanske vi försöker elda av lite av vårt alldeles egna K2 med ris! Haha, bara att gå i pension när man ändå är i farten! Däremot har vi både jag och min sambo två sladdsyskon som båda är under 20, hick! Men min lillasyster är utbildad sjukvårdare och ska lappa ihop folk på stan, phu! Bara 16 åringen kvar att oroa sig för då ;-). Ha det gött ikväll och passa hår och ögonbryn, många vaknar nog utan imorgon! / Tess

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Så sant så...
Visst minns man hur de var..
Passar på & önskar en riktigt härlig helg.
Kramis
Sus

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vår Valborgskväll blev lugn. Vi var bortbjudna på middag och inga tonåringar att oroa sig för, tack och lov. Det har vi haft och en är på G, så vi får väl se denna Valborg som en paus i oroandet=)

Önskar dig en fortsatt fin helg!
Kram,
Regina