måndag 26 april 2010

I Hallen..

..har träknoppar byts ut på skåpet till dessa.
Mycket finare enligt min åsikt!



Halloj på er góvänner!
Tyvärr bjuder jag inte på några direkt "upphåttade" bilder idag..



Dom loppis fyndade gamla väskorna är placerade ovan skåpet. Båda två fyndade på loppis i Mora- och Orsa trakten.



Några sommarloppisar söderöver blir det nog inte för mig denna sommar. Har ingen så lång sammanhängande semester i år. Men man vet ju aldrig, kanske, kanske maken slinker in på en & annan loppis för min skull om han drar söderöver en sväng!? Nja, ingen idé att vara alltför optimistisk..



Men däremot har jag planer på att själv ordna en loppis någon helg i juli. Behöves verkligen eftersom maken inte nu längre knappt tar sig in i sin nyckelverkstad i källaren. Börjar faktiskt hålla med honom att det finns "bra att ha" grejor i näst intill enormt överflöd..=)



Men än är det ju en tag kvar till juli, så jag kan ju hinna komma på diverse användningsområden för pyntet också! ;)

Ha det bäst alla goa som kikar in här hos mig!
Kramar Camilla

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina knoppar .Dom var kanon läckra.Du ar det bara så himla fint och mysigt.Önskar dej en fin dag och att solen skiner på dej.Kramar Rita ♥

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Knopparna passade verkligen där du satt dom..
konstigt att de är så mycket som kan vara bra & ha..Var ner i mon källare idag Hm...Vände & gick upp igen..Orkar inte just nu
Ha en riktigt härlig Onsdag
Kramis
Sus