onsdag 7 april 2010

Fler nyheter!

Godermorgon alla rara!

Hoppas att ni alla har haft en härlig påskhelg! Då jag kom till jobbet på tisdag morgon möttes jag av en lastpall med påstaplade kartonger vid butikens ingång! =)
Visar er en del av vad som packats upp!



Kolla in bakgrunden, ett så ljuvligt skåp som jag i islossningstider kunnat simma över älven för att själv få behålla! =) Det är nu sålt...roligt men lite, lite tråkigt också..;)



Äggkorgar...små korgar...nätkupor...flaskor i fattigmanssilver med läckert nät...



Fågelburar...



Modell större...





Modell mindre...



Någon kanske kan bo kvar, lite plåster på såret efter skåpförlusten! ;)

Vår påskhelg tillbringade vi större delen hos mina föräldrar i "byn", skoterturer (i uruselt före!), spel, god mat & dryck och gossning av vovvebebis! =)

Igår hade jag besök av goa goaste Edvin!



Som bedjandes bad om en liten "tikpisspromenad"! =)

Ha det gott!
Kramar Camilla

7 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh du...sååå mycket fint, vad roligt !! Jaa, tänk vad fort Påsken schwischade förbi..åter in i vardags lunken igen..jag är ledig idag, ska städa...som vanligt på min lediga dag..var kommer allt jäkla damm ifrån..
Ha det gott
Kraaam Anette

LantlivsAnette sa...

Du..tog godiset slut..fniss...eller har ni några hekton kvar ??
Kraaam

Älskade pion sa...

Vill ha,vill ha,vill ha. ;) Jättemycket fint.Kram Ulrika

Lantliga drömmar sa...

Vilka härliga bilder, skåpet såg väldigt fint ut. Nilla

rustik charm sa...

Ååå vad mycket fint du visar:) Blev riktigt kär i den lilla fågelburen, vill ha.

Önskar dig en härlig dag.
Kram Kristina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Duuuu...vad fint skåpet var, förstår sorgen över förlusten. Får lov att ta en sväng in i butiken för att kika på allt nytt.

Kramis,
Regina

. sa...

Så mycket fint, men såna där fattigmanssilverflaskor har jag aldrig sett tidigare, så jag tycker såklart att de är särskilt fina.

Kram Camilla