torsdag 22 april 2010

Klockrent!

Hallojs på er alla rara som kikar in här!



Idag vill jag bjuda på en liten rackare som även florerar på Facebook...

"Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen. En människas hårstrå kan hålla för 3 kg. Längden av penis är tummens längd gånger tre. Lårbenet är hårt som betong. Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens. Kvinnor blinkar två gånger mer än män. Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står............. Kvinnan har läst hela den här texten. Mannen tittar fortfarande på sin tumme... ;)

Klockrent! Stämmer nog så väl, eller vad tror ni? =) =)



Nu ska här arbetas!
Ha det gott!
Kramar Camilla

6 kommentarer:

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Haha vet du jag hade då makens kära klenod på näthinnan hela läsningen. Ja vi kvinnor kan ju göra två saker samtidigt =D... Alltså efter tre tummars längd, ja jag är ju ingen pervo =P

Nä jag såg dig inte vännen... men jag ser aldrig någon! Har hört flera gånger att jag är högfärdig. Men du vet ju att jag bara är flummig och obrydd =) Jag var nog på väg eller hade varit på lassa med minstingen... eller kanske det var då vi var och handlade? Handlade förresten mat för 1500 kr! Fy faaaan vad dyrt det är! Och trist!!! Höll på att krocka på parkeringen också... det hade ju varit pricken på i:et!

KRAM på dig! /Anita

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Haaa.haa den var bra !!!
Precis så är det ju..fniss...
Jag är hemma o lunchar, sitter med kaffet nu o bloggar lite, jobbar sent ikväll, mycket nu inför ombyggnationen, gud vad jag längtar tills det är över...
Kraaam Anette

IKT i min vardag sa...

Hihihi...den var kul :D

gamla skolan sa...

Haha !! Ja den är bra och ganska träffande , tror jag !! Tack för dina supergulliga ord hos mig igår , det värmde !! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Masy sa...

den var da riktig fin!
flott header forresten, du har det jo kjempefint.
ha en fin kveld:)
mvh
masy

hagagården sa...

Hej
fina korgar du har hänger där.
kram o ha en trevlig kväll.
ninni