onsdag 14 april 2010

Favorit bruden!

Hallojs raringar!



Oj, ni skulle bara veta så tomt det känns här hemma sedan "Cana" blev upphämtad =(
Inte en endaste liten vovvebebis-pink-pöl lämnade hon efter sig inomhus=)



Hon är ju bara för söt, min favorit brud! =)



Ska nog försöka övertala mor & far att ta sig an någon längre romantisk tripp eller nåt så jag får vara vaktis igen ;)

Senaste J´darc Living magasinet har ju som många säkert av er har koll på kommit ut nu.



Numret innehåller massvis med härligt inspirerande bilder...



Vem skulle väl ha något emot att besitta denna trädgård? Inte då jag iallafall! Ljuvlig! =)



Ha det gott & Tack för att ni kikar in här hos mig!
Kramar Camilla

4 kommentarer:

Fruädel sa...

Åh håhå vilken underbar blogg du har!!!! Hur har jg kunnat missa denna!!!! Nu hamnar du såklart direkt på min blogglista, här kommer jag nog få sitta ett tag ikväll och läsa "ikapp"! Vilken söt liten valp, förstår att det blev tomt! Kram på dig duktiga du och på återseende!/ Tess

Lantliga drömmar sa...

Vilken söööt liten rackare. Förstår att du saknar henne. Ha en skön dag! Nilla

Anki sa...

Underbar...förstår att det är favoritbruden!
Härliga bilder!

Ha det gott!
Kram Anki!

Mia sa...

Du hadde lika fint hemma som bilderna är i bloggen =)
Och du sa stökigt..hm..jag såg inget stök! ;) om du vill se på stökigt, kom hem till mig! =(
Amanda tackar för lånet av toan ;)

Ha d bra/Mia