måndag 19 april 2010

Stackars stackars Rosmarin....

Goddagens!
Hoppas att er helg varit bra! Själv har jag rännt runt i länet...



Att köra dom 8 milen efter E4:an neråt landet till Luleå (& passera massor med STOPPKLOSSAR!) innebär alltid (om man nu inte är på väg till förlossning eller nåt annat akutare sjukbesök) ett besök hos goa & rara Maud i Kyrkbyn! Alltid så glad!



Våra kära vänner, Anne & Henrik besöktes också och i och med det besöket fick jag äntligen träffa deras goa goa lille Elliot!! Grattis till er raringar för miljonte gången & för miljonte gången; Välkommen hem Elliott!!! =)



Kvällen avslutades med ett restaurangbesök i Luleå med make, makens kollegor med respektive. Trevligt & sååå god mat!
Igår ränndes det uppåt länet i stället, för barnhämtning & besök till släkt (& gossa vovvebebisöra såklart) =)



Ja, stackars stackars Rosmarin som flyttat hem till oss..
..återstår att se hur länge den kommer att överleva....någon som vet om den ska vattnas mycket? lite? mitt emellan?

Ha det gott raringar!
Kramar Camilla

12 kommentarer:

Alba Linea sa...

pretty pictures! a very sunny day and best wishes ;0)

Lantliga drömmar sa...

Ljuvliga bilder! Nilla

Suzy's Vintage Attic sa...

Hello
I have just discovered your lovely blog. You have a beautiful home!

Warm wishes
Isabelle x

Unknown sa...

Hej

Vilka underbara bilder.
Tyvärr vet jag bara att mina dör.
Så råd av mig kan du inte få.
Ha det bra
Kram

Stina sa...

Så mysigt det låter. Härliga bilder.:-) Kram Stina

Inspiration i vitt sa...

Hej sötis, vilken trevlig helg du har haft då, både det ena och det andra mysiga. Så kul att kunna stanna till vid kyrkbyn, har aldrig varit där men skulle vilja. Alltid en massa fina saker hos dig kramar i massor/Ingela.

Inspiration i vitt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Oooo...Viklen mysig blogg jag tassade in i..
Hm...Tyvärr kan jag inte iheller hjälpa dig med din Rosmarin...Hoppas du klarar den ialla fall
Jätte fin webbshop du har..
Kramis
Sus

Anonym sa...

Du får vattna ganska mycket, den får väll inte direkt torka ut och den torkar fortare om du har den i lerkruka, så då får du vattna lite mer än annars..så mycket vatten med andra ord ;)
/Mia

helena sa...

hej!Köpte ju en jag med...den var ju för söt...fick vattna dagligen och dränka igenom den och ändå torkade den ut....men så har jag planterat om den i större kruka( ej lerkruka dock=) ) och nu mår det mycket bättre...så...plantera om, plantera om , e mitt tips=)

Unknown sa...

Underbara bilder!!! Kram Petra

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder!!!!Önskar dej en fin dag Kramar Rita ♥