måndag 12 april 2010

Läshörnan...

..i hallen på övervåningen som jag aldrig har tid att slå mig ner i..



..visar jag er!
Tror inte jag har piffat till den dessmer sedan jag sist visade den?



Nu när solen börjar att värma så härligt på dagarna så kommer fåtöljen nog att bli osutten på ytterligare några månader (fungerar perfekt som avlastning för vikt tvätt..ibland under lååång tid)



Nu går vi ner til vardagsrummet så ska jag visa er min egen lilla present till mig själv -från mig själv ;)
En liten fågelbur! =)



Som just nu hänger i det mindre fönstret. Ser ni den gamla tre hjulingen där bakom? Ett arv till barnen från en ingift släkting, den hänger med än Maria!
& vartåt den är på väg kan ni nog räkna ut på kommande bild..



En jätte vattenpöl såklart! Herreje så man torkar & byter kläder på barnen dessa tider! Men roligt har dom, & det är väl det som räknas ju! =)



Och den observante har härmed också räknat ut att gamla järnsängen hamnade åter på ruta ett =)
Ursäkta dom halvtaskiga fotona..varken inställning eller pyntpiff är gjort..



All pyntinspiration försvann i samband med att jag äntligen i helg fick klart, efter ett telefonsamtal till en markägare, med arrendet av marken till den kommande jakten! 200 hektar skog är ju inget man lyckas arrendera på en "pisskvart" direkt! =)

Ha det bäst raringar!
Kramar Camilla

1 kommentar:

. sa...

så fin läshörna! Kan du inte sitta där när du pluggar? *fniss*

Kram Camilla