torsdag 15 april 2010

I väntans tider...

Godmorgon raringar!



Jag är verkligen inte i några barn-väntans tider,(om ni trodde det) Älskar ungar, men nej tack, 3 stycken goingar räcker gott & väl för mig =)



Men jag lånar gärna en & annan extra! =)



Det jag väntar på är ett olivträd! Som nu till sommaren kommer att vara en mycket enklare match att få ta på.



Ett ganska högt, faktiskt, är det jag behöver! (behöver & behöver, beror väl på vem in the family man frågar)



Som ska få stå i den gröna gamla lådan!



Just nu har jag slängt en skräppig gammal myrten på den, får välan duga tillsvidare. =)



Ha den bästa av dagar!
Kramar Camilla

8 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh du..har du en sån där låda, jag tycker dom är såå fina, vart har du hittat din ??
Du, var du in till mig igår på jobbet ? Jag var i förråden och grävde, långt ner i källaren..puuhh..
Synd att jag missade dig..
Ha dte gott
Kraaam Anette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jaaa olivträd är så vackra, kommer att bli perfekt i din gröna låda. Olivträd irl är heller inte så tokigt, ibland kan jag längta till Grekland något obeskrivligt. Har varit där många gånger och att åka ut på landsbygden där och ha picknick i någon olivlund me like!

Ha det bäst!
Kram,
Regina

Älskade pion sa...

Klart man MÅSTE ha ett olivträd.;)Ha en bra dag. Kram ulrika

Lantliga drömmar sa...

Här går jag också i väntans tider ,men ingen bebis. En liten söt hundvalp hoppas jag ska komma till oss i slutet av sommaren. Nilla

Stina sa...

Så fint allting är här. Tack för ditt rara besök hos mig.:-) Kram Stina

Helen sa...

Hej!
Olivträd är nog något jag också ska införskaffa, de är så vackra och "jordnära" på något vis. Men de är ganska dyra har jag för mig, men det kan det vara värt ibland.
Kram/Helen

vicky sa...

Vilken härlig blogg du har!

Unknown sa...

Hej

Vilken snygg låda.
Där kommer olivträdet att få det bra.
Ha en bra dag.
Kram