tisdag 13 april 2010

Rutinbrytardag!

Godermorgon på er alla!
Idag är ingen vanlig dag tralalala för i dag ska jag vara vovvebebis vakt!! =)



& säkert torka en hel del pinkpölar med, men det ingår ju i vovvebebis-skötar- livet..=)



Jag har bytt ut några "skräprosor"...



& fick ett ryck igår kväll att dona om lite, efter att min "markarrende-fixat exaltering" lugnats, till övriga familjens höga suckar som nu kan tydas "nånstans där bakom" alla grejer som är utspridda överallt -igen. =)



Är i valet & kvalet angående en Göteborgsresa...en av mina allra generösaste, mysigaste & trevligaste leverantörer har bjudit ner mig & en del andra återförsäljare till deras visningslokal inkl övernattning på en..hm tror det var Yacht klubb, jaja, nåt hotell med nån slags båtanknytning är det iallafall, en bit utanför Götborg. Ni göteborgare kanske vet!?



Än har jag ju några dagar på mig att komma fram till ett beslut eftersom detta händer i maj... Men just nu är det goa "Cana" -vaktning som gäller samt att återkalla barnen från deras besök hos John Blund!



Ha det gott & Tack för att ni kikar in hos mig!
Kramar Camilla

6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Ohh, här händer det grejer, hundvakt och kanske en resa, såå roligt !!! Vilka fina bilder du visar oss idag !!
Ha nu en toppen dag, solen skiner så det känns ju bra redan nu...
Kraaaam Anette

Anonym sa...

Vilken tur du har nu för tiden kanske bäst att köpa en lott med och vinna en högvinst....Så mysigt att sköta en liten 4bent bebis, lika mysigt som med dom 2 benta.

Vad härligt det är när ilet kommer och fixa till hemmavid, hos mig har det ilet inte varit på besök på ett bra tag nu känns det som, men det kommer väl :)

Kram Pernilla

Evelina sa...

Hej goa du!

Härliga bilder du visar!
Låter som ett toppenerbjudande... men ibland kan det vara svårt att lämna hus och familj... man liksom längtar lite väl mycket efter dem då.

Kram Evelina

LantlivsAnette sa...

Gomorron !!
Japp, vi måste ta en lunch ihop..jag hör av mig !! Jag behöver ju inte blogga varje lunch..fniss..eller ??
Ha det gott
Kraaam Anette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå vad mysigt att få gosa med en vovvebebis, det gick säkert alldeles utmärkt;-)

Underbara bilder du visar, så vackra möbler och så vackra ting.

Förstår att du har svårt att bestämma dig, med ett sånt supererbjudande. Jag skulle känna mig som en åsna mellan två hötappar *fniss*

Kram,
Regina

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilken söt och härlig blogg du har den gillade jag ♥´ Kan det vara till Stenungsbadet du skulle?????kKommer från Götet men bor inte där med familjen idag.Hade jag gått i valet och kvalet haade jag inte tvekat bara så himla underbart om det är dit du skulle.Mycket fint ögongodis bjuder du på.Ha en skön dag Kramar Rita ♥