måndag 30 november 2009

Lantliv reportage

Hej Alla! Hoppas att er 1:a advent var supermysig!

Jag och Linda jobbade några timmar, vi hade skyltsöndag här i Kalix igår.
"Allt" fanns utom snö...
Men då jag kom hem åkte finporslinet fram och älgsteken ur ugnen! :)
Ni som prenumererar på Lantliv fick väl den i förra veckan, så även jag...& i detta nummer är vårt hem med.



Det är ett reportage gjort av Birgitta Lindvall-Wiik och "Foto-Linda" Wikström!



Tänkte försöka & utföra nåt slags styrketräningspass under dagen...i och för sig är det väl inte allför stor idé att komma på det dan eller dagarna innan jag ska på skjutbanan & skjuta med älgstudsare...kommer garanterat att vara som ett stort blåmärke hela jag;)



Tänkte ha en liten tävling här på bloggen innan riktiga julruschen drar igång...ska fundera ut nåt..återkommer!

Ha det bra Alla! Kramar Camilla

9 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Prenumererar inte men ska genast rusa och köpa tidningen!
Kram
Åsa

Monica sa...

Hej Camilla,
ser med spänning fram emot nästa reportage från ditt hem, vi hörs!

Saknade att inte få gå på någon fin julskyltning igår, men sånt har man inte i denna stad. Förutom NK! Blev en dag inne igår och några dagar framåt för skruttan är sjuk.

Kram Monica

My home is my Castle sa...

Åh så spennende :))
Dette må jeg få tak i ..

Klem,Kari

Elisa Day sa...

Vad fint reportage! Vilket hem ni har. Kram

Älskade pion sa...

Gud va roligt det måste vara att få vara med i en iredningstidning,avis. ;)Ha en fortsatt bra vecka. Tat lugnt med älgstuddsarn. ;) Kram Ulrika

LantlivsAnette sa...

Ohhh vilket fint reportage !! Och att din karl var med, det var inte illa, min vill aldrig ställa upp på bild..hii..hii..
Ha nu en toppen dag
Kraaam Anette
P.s Absolut, vi måste luncha, fika nån dag !!!

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Camilla... men herregud sååå fina bilder från ditt hem!!! Ska bli så roligt att läsa det underbara reportaget.

Ja vi kan äta lunch någon annan dag(stackars älgar den dan du släpps lös =)) Och har du mycket att stå i nu så här innan julruschen så tar vi sen. Haha du brukar ju få stå och trycka i dig hampis bakom disken =)

Jag och junior var på julskyltningen! For in så sent så folk började fara hemåt. Hann bara med några affärer. Kunde dock inte hälsa på dig... nä han bestämde att det var hans dag idag. Så jag tillbringade mestadels av tiden vid spelhörnan på leksakaffären.

Ha det så gott vi ses!

Kram Anita

fröken knopp sa...

oj vilken blogg ja snubblade in på..ljuvlig!! älskar allt jag ser..:)

imon blir det till att kila iväg till affären o köpa lantliv..hihi..

kika gärna in till mig..:)

kramar elin

Anonym sa...

Halloj vännen!
Vet du.....jag missade ditt hem på tv igår, hann se 1 minut och sen var det slut för resten av kvällen. Kanske det går att se det i helgen?
Hoppas på det för du verkar ha det så mysigt för det såg jag allt i tidningen.

kram Pernilla