torsdag 26 februari 2009

Vinnaren är...

Tusan oxå...hittar inte igen badsalts-bilden i mapparna, nåja ni ser den ju till höger på sidan=)

Jepps då var det avgjort vem som får ta ett mysigt med tänt ljus och ljuvligt doftande bad med badsaltet....

Pernilla "Huset mitt i byn"!


Jag gillar ju att lotta ut grejer..så jag drog en extra vinnare till följande söta plåtlåda och gott lösviktskaffe...



Det vanns av Liselotte "HEMMA HOS LINNEA"!

Grattis tjejer! Mejla mig era adresser...c.kitti@telia.com



Tänkte låta kissemjau-Turbo vara med som kontrollant i vanlig ordning, men efter att jag lämnat rummet under någon minut så så det ut så här...hm, svårt att veta vilken lapp han drog först..kollade att han inte tuggat i sig någon och att alla lappar var kvar så fick sjuklingen Willy B dra en istället! (morsan, han uppskattade inte att du skulle säga en siffra)

Tack till alla er som lämnat kommentarer, blir en till utlottning snart igen så ni får testa lyckan en gång till!

Ha det bra Alla! Kramar Camilla

11 kommentarer:

Anonym sa...

Men Camilla menar du allvar???
Har jag vunnit?
Oohh så glad jag blir, mailar till dig!

Kram Pernilla

Malin sa...

Hej!
Grattis till vinnarna!
Kram Malin

Zarah sa...

GRATTIS tjejer! :D

annashusidingtuna sa...

Vet inte om min löpare är från ib larsen, tror att jag köpt den på hemtex för flera år sedn.
Grattis till dina vinnare!
Kram Anna

Viveka i Bläckhornet sa...

Åh så vackra saker - grattis till vinnarna!

Kram Viveka

Villa nöystu sa...

STORT grattis till de lyckliga vinnarna!
Ha en bra kväll!
Kram Petra

Frida sa...

Hej min vän!
Åh vad synd att jag missade din tävling. Ser att jag har missat några inlägg med som jag får ta igen nu.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Frida

Hjerterom sa...

Gratulerer til vinnerne :)
Dere er heldige ;)

Klem Siw

Inspiration i vitt sa...

Hej Camilla, du har alltid så mycket fint att visa och du är en duktig foterska.
Grattis till de lyckliga vinnarna.
Kramar till dig/Ingela.

Golden&Vitt sa...

Grattis till vinnarna, lyllo er .:)
Nu har Birgitta och Linda varit hos mig, pust och stön så jobbigt med kameran..jag gillar inte att bli fotad. Jovisst vet jag vem Birgitta är, en happis tjej som hon varit.

Skrattar till vad din dotter sa, min son han har oxå varit väldigt fundersam:- bara vitt morsan vad är det här? hi hi

Längtar tills jag kan komma och shoppa i din butik, ska och kika i webbisen nu :) ha en bra dag/ annika

Martina Andersson sa...

Hej min underbara vän!
Hoppas att din helg varit skön och att du även får njuta en stund även denna söndagen!
Jag har njutit av solen som sken på oss hela dagen igår och promenerat en massa ! Längtar verkligen så otroligt mycket efter våren ! Men den kommer väl snart!
Va rädd om dig och glöm inte bort att du är värdefull för mig kram Tina