måndag 23 februari 2009

Hej Alla

Nu är det en ny vecka igen, jisses jag tycker att det alltid är måndag...
Vårnyheter "rasar" in till butiken nu, så vi har fullt upp! Kul!





Söta bokstäver...och en underbart vacker dyna som är från Kare W..

Jag måste dela med mig av något jag råkade höra igår kväll..
Det var min goa 6-åriga dotter som sa till maken..-pappa, om mamma ska måla om något mer vitt i huset kan du förbjuda henne då?
Tur att det är jag som bestämmer;)

Återkommer med nyheter, måste jobba nu!
Ha det bra! Kramar Camilla

ps...glöm inte utlottningen under inlägget "Reportage & Utlottning"...

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Hallo där borta !!
Det känns idag som om vi bor högt uppe på fjället, eller hur ? Med all denna snö...
Vad roligt med vår nyheter...
Så fin dyna med blommor..
Jaa, du, nog får man höra olika kommentarer om allt vitt som man målar...i förra veckan hade jag besök av några som aldrig varit hemma hos mig..och då fick jag den här kommentaren
- Jaa, nog var det vitt här !!
Bra eller dålig kommentar, det vet jag inte..men vi har som vi vill eller hur ?
Ha det nu så bra
Kraam Anette

annashusidingtuna sa...

Hihih, ja, det är tur att maken också vet vem som bestämmer...annars vore det ju lite jobbigt.
Fina bokstäver.
Kram Anna

Leamarlené sa...

Så söta bokstäver...måste kika in i webbutiken.
Visst är dom goa dom små...tänk att dom se allt och säger precis så som dom tycker.
Ja hur skulle hemmet se ut om mannen fick bestämma...ja, jag tror inte att jag skulle vilja veta hur mitt skulle bli. Nästan så man blir mörkrädd när man tänker på det..haha.

Ha en god och skön vecka

Kram,Marlené

Jessica sa...

hihi ja barn kan vara rolig dom jag har nog förstört mina lite då vi tex sitter i bastun på badhuset å min 4 åring frågar om jag skulle vilja måla batun vit hihi kram jessica

Anonym sa...

Ja jag personligen tycker också att det kan bli för mycket vitt. Ingen kritik åt dig, jag tycker att det är tur att man har olika smak. Det är väl trevligt när allas hem är olika.
Kram Mia