fredag 27 februari 2009

Fredagsmys...

& en sväng om ikväll! En sväng om hemma framför tvn till Let´s dance alltså, det där med krogliv räcker inte min ork till längre.. Då vi är utomlands och går & lägger oss på kvällen helt slut efter dagens solande så går alla andra ut för att äta!







Nu har vi börjat planera för sommarsemestrarna. Först blir det Stockholm & Bruce i juni, vi tar båten över till Helsingfors och besöker makens mormor som bor i Lohja (Lojo på svenska) ca 6 mil utanför H-fors. Tänk att det är 20 mil närmare för oss att åka hem från Stockholm den finska sidan istället för den svenska! Vi brukar åka den resan varje sommar fast med tvärtom resväg.
Sedan blir det 1 vecka i stugan i Mora nångång i juli/augusti (vad många i det blev)
Så med andra ord så blir det inte så många blomsterarrangemang hemma till sommaren.







Den vackra ovala krukan, spetsen, astrarna, pläden och den söta prisman med kors och madonnaemblem har vi i butiken. Vi har sååå mycket att fota och lägga in i webbutiken och antalet kunder i "verkliga" butiken ökar mycket nu när nyheterna kommer in, men vi jobbar på allt vi hinner!
Ni får gärna höra av er via mejl eller telefon om ni ser något ni gillar av det jag visar på bloggen men inte hittar det i webbutiken!

Nu vill jag önska er en jättetrevlig & mysig helg! Klackarna i taket!
Kramar Camilla

19 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj !
Klackarna i taket, du, det blir ryggläge i soffan..hoppas att jag orkar se hela Lets dance, jag har en tendens att somna i pausen..hii..hii..
Vänta bara Camilla då du är i min ålder...hii..hii..
ha det gott
Kraam Anette

faster atta sa...

Så mycket roligt ni ska hinna med i sommar! Tänk, det är inte långt kvar... ti-hi..

Britt sa...

vilka fina bilder! va kul att det går bra för er!

Ha en skön kväll i soffan.

Kram Britt

Magdalena sa...

mye vackert å titte på i din blog...
fin-fin helg!
magny

Unknown sa...

Hejsan! Vackra bilder! Trevlig helg! Kram Petra

Nygammalt sa...

Hej vännen!
Grattis till de glada vinnarna.
Vilken sommar som väntar på dig, härligt!
Ja jag tar ju två veckor nu (dock obetalt), sen en vecka i maj till Italien (bröllop) och sen får det nog bli mor och far till sommaren.
Härligt att ha något kul att se fram emot. Det behöver man så här års.

Jag är nog ute efter de stora bokstäverna (och siffror), får du in dem? Får isf ta det när jag kommer tillbaka från resan.

Den där urnan är ju bara såååå fin.

Kram!!

Mjuka sa...

Låter som en mysig semester du skall ha i sommar!!
Njut av helgen
kramen Malin

Vita små hjärtan sa...

Så fina bilder du visar! Kram

Marie sa...

Vackra bilder!

Härliga semesterplaner ni har. Vi har inte bestämt vad vi ska göra på semestern än, kanske blir det Danmark.

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Anonym sa...

Här har vi en till soffliggare.....inte är det så mycket party nu för tiden, var chaufför ikväll åt ett gäng 18-20 åriga grabbar (bla min son) och då saknade jag den gamla goa tiden....!

Vilken härlig sommar/semester tripp ni drar på.
Jag måste nog ta en resa till Malmö i sommar min dotter och fd. "kollega" bor där nu.

Kram Pernilla

Anonym sa...

God morgon!

Tack så jättemycket för snälla ord :)
Vilken mysig sommar ni planerar inför :) Visst längtar man redan nu till sommarledigheten.

Kram Åsa

Vitt och nött sa...

vilken härlig sommar det kommer bli för er!

vilka fina bilder!! stordiggade den ovala krukan.

ha en härlig söndag!
kram ellen

Lallis - liv och leverne sa...

Vad mycket kul ni ska göra:)Kram Lallis

Inspiration i vitt sa...

Hej Camilla, vad skönt att ha så många roliga resmål framför sig, vad mycket härligt du ska på.
Du har så mycket fina saker som du visar och det krukan i betong är såå fin.
Tack för dina alltid så gulliga kommentarer, du är att söt du.
Kramar till dig/Ingela.

Hanna sa...

Härliga bilder!
Hanna
blommorifosntret.blogspot.com

Martina Andersson sa...

Hej min underbara vän! jag har något till dig på min blogg ! massor kramar Tina

Frida sa...

Hej min vän!
Låter som om ni har fullt upp i sommar! Krukan är verkligen jättefin.
Hoppas du får en fin vecka!
STOR Kram

Anna-Leena sa...

Blev lite små förtjust i den gulliga ovala urnan..
Så mycket kul ni ska hitta på i sommar. Vi har börjat planera våran maj tripp vi gör alltid nåt kul med barnen i maj i år blir det nog high caparall & ullared.

Ha de bra
Kram Anna-Leena

tindra lite mera sa...

ÅÅ,sommar längtar dit men har själv inte planerat nåt ännu.

Tack för att du var med i min utlottning!
Önskar dig en fin vecka
kram Katarina