tisdag 24 februari 2009

Frossa..

..i semlor får vi alla lov att göra idag!





Jag har faktiskt hållit mig till fettisdagen och inte tjuvstartat i år...men jag kommer i kapp ikväll!

Idag har vi underbart vackert väder här i norr, solen värmer!



Jag tog den här bilden innan jag åkte till butiken på morgonen. Undrar om skidspåren är dragna på isen...kanske bäst att inte titta efter;)
Nä, jag brukar skidra in mot Kalix på våren, ca 7 km, jättefina spår så det går ok, flåset är ju dock inte det bästa men kan ju hända att jag möter Anita " Anitas Ljuva Rum" efter vägen, kanske behöver hon hjälp upp..;) klicka på namnet & kika in till henne, jag lovar att ni alltid får er ett gott skratt! =)

Lite nytt i hallen...




Smidesdekorationen är så fin, önskar mig en till att sätta i öppningen till vardagsrummet...så någon?



Ny text på toalettdörren...ytterligare en text har tillkommit ovanför ytterdörren, var så mörkt att fota där i ottan så jag visar den vid ett senare tillfälle.


Det har kommit så fina lådor med flaskor och besticklådor till butiken...



Jag har tyvärr ingen orginalbild att visa åt er just nu...jag har "slarvmålat" mina vita. Vi har så mörka bänkskivor så allt som inte är ljust "försvinner"...



Vi lägger in "orginalen" i HÄR så snart vi hinner!

Hoppas att ni alla får en bra dag! Kramar Camilla

8 kommentarer:

Alba Linea sa...

so beautyfull the pictures! i love to visit your blog!
best wishes
di ;0)

Martina Andersson sa...

Hej gumman! Hoppas att allt är bra med dig!? Kram tina

Anonym sa...

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Som projektarbete har jag startat en blogg till alla tjejer som handlar om att ha ett positivt tankesätt. Jag vill att alla underbara tjejer ska få tips på hur man blir nöjd med sig själv.
Men vi måste alla hjälpas åt! Titta gärna in på min blogg och kanske skriv en liten rad om den på din blogg. Ha en fortsatt underbar dag och kom ihåg att du är värdefull! /Camilla

Nygammalt sa...

Men åååh vad frestas vännen! Med semlor, skidåkning, vacker väder och vackra saker. Det är nästan så att man vill flytta uppåt ;)

Tur att det är du som bestämmer hemma, tänkte med det vita ;)

Hoppas att allt är bra med dig annars. Du får hojta till när du får in bokstäverna till butiken.

Kram!

Anna-Leena sa...

Nja vill nog inte ha mera snö nu räcker det.
Duktig du är som kunnat hålla dej med semlor... det har inte jag...
Vad läckert det blev med smidesdekorationen....
Har sett massor med fiina grejor i butiken som jag är sugen på :)

Ha de gott
Kram Anna-Leena

Gårdsromantik sa...

Så mycket fint du får hem!

De där dörrornamentet har jag också i butiken - visst är det underbart!

Jag tjuvstartade faktiskt med semla i fredags - blev bjuden på en homelskt god hos fräcka fåtöljer - från gammelstand bageri!

Kram Maud

LantlivsAnette sa...

Gomorron därborta på andra sidan !!
Jaa, här är allt väl, men nog längtar jag nu tills syrran kommer tillbaka, det är kämpigt att jobba själv, du vet, precis som man ska sätta sig för att äta lite lunch, jaa då kommer det någon, upp till tre fyra ggr får man avbryta, tur att man inte alltid har det så, det skulle jag inte palla med..
Ohhh vilka fina saker du visar oss, konsolen ovanför öppningen..och den där semlan..mummss,,orkar jag så ska jag baka såna till helgen..
Näääee, är lillen sjuk, ujjj..hoppas att du inte får magsjuka också, det är inte roligt..
Ha det gott
Kraam Anette

Vit Spets sa...

Halloj där!
Hoppas att allt är bra - ljuvligt dörrornament du visar förstår att du vill ha ett till ;)

Tänk jag har tänkt att åka upp till Kalix start igen - vi får väl se när detta inträffar!

Önskar dig en härlig dag
//Siv