fredag 13 februari 2009

Vackra Ranunkler..

Jag måste visa er vilka vackra ranunkler som kommit in till butiken..




...ljuvliga rosa...så härligt våriga!





Fina i stor eller liten bukett...eller till att dekorera ljusfatet med...




Finns även vita...

En kvist med 3 blommor kostar 39,-, det stora vackra fatet har också kommit till butiken. Vi lägger in allt detta under kategorin "Nyheter"!

Drygt 10 000 har besökt min blogg sedan jag startade den...jisses, jättekul! Ska visa min uppskattning i form av en liten utlottning som jag presenterar i nästa inlägg!

Jag önskar er alla en mysig Alla Hjärtans dag med era nära & kära!
Kramar Camilla

...letar fortfarande maken;)...skåpet måste färdigställas så jag kan visa helheten åt er...

16 kommentarer:

Leamarlené sa...

Åh vad fina blommor...ser fram emot att besöka butiken i mitten på maj för då åker jag hem över helgen bara.

Kram, Marlene

Villa nöystu sa...

Hej, jag har hittat hit idag för första gången. Jättefin blogg och superfint hem. Brukar besöka din butik IRL ibland, det finns alltid så mkt fint där, så det är en fröjd. GLAD blev jag idag när jag upptäckte att det även finns en webbutik. Jag bor ju inte så långt ifrån (Ökx), men det blir ändå tämligen sällan som kosan styrs mot kalix.
Ha en trevlig helg,
kramar från Petra

Nygammalt sa...

Ååååh vilket romantiskt inlägg du har gjort! Hoppas att ni får en riktigt mysig alla hjärtans dag utan några sjuklingar hemma =)

Superfina grejer, ska ju beställa hos dig senare när jag kommer hem från resan. Ditt skåp ser väldigt spännande ut. Kul!

Och så ska du få gå på seans. Gud vad spännande. Min lillasyter gick på hans senas förra året tror jag det var. Skulle gärna vilja det också, men det gick inte att gå in på sidan du länkade till.

Kraaaaaam!!!!

Gårdsromantik sa...

S vackra ranunkler och det där fatet var underbart!

Önskar dig en riktigt härlig alla Hjärtans dag.

Kram Maud

gamla skolan sa...

Önskar dig en riktigt mysig alla hjärtans dag ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Martina Andersson sa...

♥♥♥♥ Glad alla hjärtansdag ♥♥♥♥

Hej Min Underbara vän!

Är hos dig idag och skickar iväg en av världens största hjärta till dig! Den får du av mig för att du inspirera mig väldigt ofta och att jag är väldigt tacksam för det!
Njut nu av en dag som denna! Många härliga hälsningar från Tina

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Hej på dig grannen =)
Ja fy fasen vilken syn där jag satt fast i sprickan! Tur som var så såg nog ingen det...*phuhh*! Men vilket fett blåmärke jag har... jises hela underbenet är blålila!

Så vackra saker du har fått in i butiken! Så vårigt fräscht!

Ha en underbar hjärtedag Camilla!

KRAMISAR Anita

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så fina bilder!
Önskar dig en riktigt härlig alla Hjärtans dag.
Kram Irene

MiaMaria sa...

Hej Camilla!

Vilka härliga vårbilder.....och så vackra saker du fått in i butiken...faten är ju ljuvliga...

Hoppa att din hjärtadag var toppen och att söndagen blir likaså...

MiaMaria

Anonym sa...

Åh så mycket fint :) Vilka underbara blommor och vilken underbar rosa färg.

Jag hoppas att du hade en riktigt mysig alla hjärtans dag igår.

Kram Åsa

Malin sa...

Hej!
Tack för kommentaren! Verkligen fina ranunkler du fått in, ska kika in till din butik.
Kram Malin

Drömmar och verklighet sa...

Vilka vackra blommor du har tagit hem. Ska kika in snart och se dem och allt annat "live". Tack för hälsningen på hjärtedagen, skickar en tillbaka även om den är en dag sen. Må gott och njut av dagen/Carina

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Vilka vackra blommor! Jag fick en härlig vårkänsla av dem...men jag är rädd att våren är låååångt bort just nu.

Ha en bra start på veckan :)
Kram Therese

Frida sa...

Hej!
Vilka underbara blommor, ranunkler är min favoritblomma. Roligt att du har haft så många besökare, det är du värd. Vill bara titta in och tacka för omtanken, det värmer. Jag kikar in hos er så länge tills jag okar göra något nytt inlägg igen.
Ta hand om dig!
Kram Frida

Inspiration i vitt sa...

Så vackra bilder du visar Camilla, ranunkler är bland det ljuvligaste som finns.

Kikade in i din butik och du har så mycket fint.
Skulle vilja veta vilket mått det är på diskstället du visar som kommer snart, kan inte ha nåt som är för högt nämligen, när du vet kan du väl meddela mig, tyckte det var så fint.

Kram på dig/Ingela.

Zarah sa...

Så otroligt vackert!