onsdag 25 februari 2009

Ovässade taggar...

Hej alla kära läsare!
Nu är jag här igen..Willy B har nämligen fått kräkipäk-sjukan, stackarn. Så nu går jag & släpar omkring här hemma igen. Hinner liksom aldrig komma in i vardagsrutinerna.
Jag som tidigare har önskat mig en torktumlare ovanpå tvättmaskinen önskar i dagens läge en extra tvättmaskin där på istället.





Visar er en ljuvligt vacker urna som vi fått in till butiken. Jag äger inga pärlhyacinter för tillfället, men ni kan ju tänka er vilket vackert arrangemang det skulle bli med några i urnan...





Ett gulligt x...





Eftersom jag skulle ha det juligt för en kort tid sedan rotade jag runt lite...
Jag fyndade mina gamla skridskor i en skrubb hos mina föräldrar. Dom är färdigslitna & allt! Tror dock inte beror på att dom är så välanvända...eller gör det? Kanske har jag glömt bort hur aktiv jag var som ung=)
Gissa vad maken sa när han såg dom? - Dom här måste vi slipa innan du åker med dom... haha vi hade lite olika målbilder=)
Dom har förresten 5 taggar..hur många hade ni? Jag hade en kompis som hade 6! Gissa om jag var avis!
Imorgon drar jag vinnaren i utlottningen, ni som inte kommenterat har fram till 24.00 idag att göra det under inlägget "Reportage & Utlottning".
Dax att återgå till tvätten..

Ha det bra Alla goa! Kramar Camilla

10 kommentarer:

Leamarlené sa...

Tack för dina snälla komentarer.
Det blir Kalix..åker med bilen den 15maj. Är väll framme på natten. Åker hem igen den 18maj..snabbvisit.Ska bli kul att gå på konfirmation.
Tänkte hinna med att kika in hos dig i din butik lördagen den 16 maj. Hoppas du finns där och vill även träffa Anita med. Kaffe kanske?

Kram, Marlene

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilken fin blogg du har..!
Hoppas sonen kryar på sig snart... Kram Maria

Viveka i Bläckhornet sa...

Usch för kräksjukan. Den borde utrotas.
Den grå urnan blev jag helt såld på.
Sån ska jag gå på jakt efter...

Kram Viveka

My home is my Castle sa...

Hei :)
Jeg kom helt tilfeldig over din nydelige blogg og her vil jeg gjerne tilbake :))
Håper det er ok for deg at jeg legger deg til linkelisten min inne på min blogg...
Sååå mye vakre bilder du viser :))

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Lilla Trollbacken sa...

Hej Camilla!
Vilken ljuvlig urna! Ja tänkt vad mycket fint man kan ha i en sån. Men det är fint som den är nu oxå!
Ha en bra kväll!
Kramis
Gabrielle

Malin sa...

Hej!
Hoppas inte du får samma som sonen. Så vackra bilder du visar, måste vara ljuvligt att ha en sån butik!
Kramar Malin

MiaMaria sa...

Hej!

Men så mycket fint som kommit in i butiken.......

Usch...kräkis sjukan är ju absolut inte alls roligt...stackare där...

HA´en bra vecka!
MiaMaria

annashusidingtuna sa...

Stackar som har kräksjukan, hoppas att han kryar på sig snart...
Fina saker ni har fått in till butiken!
Kram Anna

Anonym sa...

Åhh lilla stackare där inte är det roligt att vara magsjuk, hoppas att ni andra klarar er ifrån det.

Vilken underbar urna du har fått in i butiken, jag har en liknande hos mig fast mer beige i färgen.

Kram Pernilla

Martina Andersson sa...

Hej min underbara vän!

Hoppas att du mår bra och att din vecka varit bra ? Själv har jag nästan bara haft en massa att stå i med mina kommande planer!
Jag skickar in en hälsning till dig och hoppas att din helg kommer att bli skön och att du är rädd om dig Många Kramar Tina