tisdag 10 februari 2009

Insnöad

Hej på Er Alla, bloggare & läsare!
Har så smått börjat att återhämta mig från influensan..jisses, har aldrig varit med om liknande. Då är det Willy B kvar att få feberfri, jättepallar är på väg till butiken & här är jag hemma...ojoj, stackars Linda, hon kommer att få det kämpigt!



Dessa vackra salladsbestick och undelägg har kommit från Sia...vi, eller ja, Linda för tillfället lägger ut alla nyheter på webbutiken så snart som möjligt! Rapido! Rapido! Linda! (Linda, jag skoja bara, lovar att hitta kameran under dagen...;))



En liten kik på mitt projekt som ännu inte är helt färdigt... (Anette, kolla vad bra det blev med texten!)



Magneter & knoppar saknas än... Ska visa er före & efter bilder i nästa inlägg.




Det har kommit så mycket snö här! Skotta skotta skotta...får maken göra, han önskade nämligen mer snö och det gjorde verkligen inte jag..så jag ber honom le ute i drivorna...;) Knappt att dörren till altanen går att öppna, för 1 vecka sedan var det knappt någon snö alls där.

Jag har bokat biljetter till en storseans som Terry Evans håller i Haparanda i maj...en biljett åt maken också, han vet dock inte om det än och jag tror nog att det är bäst så ;). Jag var på en storseans förra året också...intressant...På sidan www.creativexperiences.com kan du gå in om du är intresserad av att kolla upp om han kommer nära där du bor.

Ha det bra Alla!
Kramar Camilla

8 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh herre jisses vad fint skåpet blev...jag vill också ha ett vitrinskåp så att jag kan ha linne i och ett väggord på !!!
Gud så fint alltså..
Ojj, har du varit hemma så länge nu, kan tro att du är less..men vad gör man ...
Krya på er nu
Kraam Anette

Englagård sa...

Men det är väl härligt med snö...eller inte. Jag vill då inte ha mer, skåpet ser fint ut. Jag vill också ha ett vitrinskåp men jag har ingen plats om jag inte kastar ut nåt....hmmm...gubben kanske. Nej, skojar bara.

Krya på dig
kram Karina

gamla skolan sa...

Vad fint skåpet är med texten på ! Här i Skåne väntas snöoväder i kväll + storm , Vi får väl se vad det blir av det ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Vit Spets sa...

Halloj där!
Inte kul med flunsan - den var hemsk - ja vet!! Hoppas att Du tillfrisknar snart...

Men så ljuvligt det blir det där vitrinskåpet, jättesnyggt med väggordet...

Önskar Dig en härlig & solig dag
Kramis från mig
//Siv

Leamarlené sa...

Vad kul att få träffa Terry...hoppas din make tycker det med tillslut.

Vad fint skåpet är...avendsjuk blir man.

Kram, Marlene

Frida sa...

Vilket fint skåp, jättesnyggt med texten! Ser att jag har missat några fina inlägg nedan får ta igen nu.
Hoppas du kryar på dig snart!
Kram Frida

Anna-Leena sa...

Skönt att ni börjar tillfriskan det är inte kul att ligga sjuk.
Det ser jättefint ut skåpet med väggordet på.
Du kan ju skicka lite snö till oss vi kan behöva liiiite till.
Oj vad spännande med stor seans jag har varit på en lite mindre för ett tag sen & det var jätte spännande.

Krya på er nu
Kram Anna-Leena

Martina Andersson sa...

Hej min vän! Kikar in hos dig och önskar dig och din familj en jätte härlig helg och påminner er om att njuta av alla hjärtans dag på lördag! Va rädd om dig massor av härliga hälsningar Tina