lördag 4 oktober 2008

Stanna hemma...

...får nog en del småsaker göra... Fotade "grejs" hemma till webbutiken & en del passade sååå bra att jag inte nämndes ta bort dom från vår boning igen....








Ett fint fat i zink med vågad kant, kulor i fattigmanssilver och madonnakors och emblem står på byrån i köket..







Det skimrar så fint när ljusen är tända...








"Frostiga" kottar som jag knöt spetsband runtom i en zinkskål "glömde"=) jag kvar på tallrikshyllan... Än känns det nästan lite för tidigt med kottarna men vi har ju minusgrader på nätterna och snön kommer säkert snart ändå....







...ett sött vitt tyghjärta med monogram lutar kottarna emot...






Egentligen var det meningen att det bara var lyktan som skulle följa med mig hem för fotografering...bilden blev så mörk så jag måste vänta in annat ljus...& så blir det ju hål i väggen...så den får hänga kvar!






En liten titt på zinklyktan som var så tuuung att jag inte orkade lyfta bort den från stolen i hallen...=)



Silverbrickan på kaminen fick sig lite nytt smått & gott!

Min käre bror fyller 30 år imorrn! Vi ska fira honom ikväll, alltså blir det ingen städning hemma den här helgen heller.... Ha nu alla en jättefin helg!

Kramar Camilla

1 kommentar:

Leamarlené sa...

Du har så himla mycket fina saker i din butik. Varje sommar när jag åker hem till kalix så kikar jag in hos dig och får väldigt mycket med mig hem. Jätte kul att jag hittade din blogg....och din nätbutik.
Kram, Marlené