torsdag 9 oktober 2008

Det är roligt...

...men lite trixit ibland när jag får "fria händer" i butiken. Grejen är ju att kunderna som ger en det oftast inte alls själv vet stil eller färger till den som presenten handlas åt...

Idag blev det denna cellofaninslagning...





Cellofaninslagningarna då vi lägger ihop lite smått & gott är mycket populära, många har brådis och när inte kreativiteten infinner sig går det snabbt och enkelt att köpa en färdig inslagning..




Vad tycker ni? Jag själv skulle bli himla glad om jag fick nåt sånt här!

Jag måste verkligen ta tag i städningen idag...puh.. allt håller på att förfalla här hemma... Igår var det "det okända" på tv..buuu...nån som såg på det? Jag har varit på en storseans som Terry Evans hade, kanonbra var det! Jag är väl lite spooky=) Men jag har tänkt på en grej. Ofta när någon fått problem med spookysarna är det för att dom börjat renovera och modernisera, jag gör ju liksom lite tvärtom...tar bort det moderniserade och fram med det gamla! Det måste väl ändå mina gamla andar gilla!

Ha det bra alla! Kram Camilla

Inga kommentarer: