tisdag 28 oktober 2008

Batterihaveri...

..blir det såklart då jag ska lägga in bilder från kameran, Typiskt!
Jaja får skriva lite mer istället..
Ska berätta lite mer om min gångna lediga fredag..
Bussen blev det, målet med själva turen var ju såklart Lundell, men oxå ett besök på Presenta & Här (ja, det heter här, jag skrev inte fel) för att slösa upp mitt presentkort som jag fick för snart ett år sedan... Och jag kan bara konstatera att något så lyxigt make har jag nog aldrig handlat i hela mitt liv...950 riksdaler för ett puder och underlagskräm! Hoppas det går fort till jag fyller 40 så kanske jag äras med ett nytt presentkort..;) TACK än en gång kära vänner; Anne, Henrik, Sofia, Johan, Heidi & Stefan för att jag fick känna mig lite "köpa vad jag vill-Victoria Beckham"!
TACK Anne & Henrik för den goda maten och det goda sällskapet i fredags!



Hittade en "gammal" bild i datorn på lite smått & gott....alltid något!

Gissa vad?? Lundell uppträder på globen i Stockholm den 21 mars! Undertecknad har biljett!!!!
Idag har jag finbesök i butiken så det blir lyxig utelunch!
Sen blir det att ladda upp kamerabatterierna så jag kan visa lite nya bilder för er!
Ha en bra dag Alla! Camilla

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Men så härligt att bara kunna handla lite dyrare saker som man kanke inte hade gjort annars...
Låter som du haft en toppen dag...

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Ewa sa...

Ja, det vore jättetrevligt!! Jag är arbetslös nu, så för mig finns det gott om tid... Bara hojta till! =)

Va härligt att kunna shoppa loss sådär, händer inte ofta, speciellt inte då man är arbetslös... Fy så trist det är. Har som tur är fått lite beställningsjobb, så jag får in lite extrapengar, men de går oftast till nån annan "tråkig" utgift.

Ulf Lundell igen... Ja det var inte illa! Va kul. Jag är så sugen att åka ner till Stockholm en weekend och se en konsert eller nåt, och bo på hotell.

Kram
/Ewa