måndag 1 september 2008

Äntligen hemma!

...så har man kommit hem från storstan, det är roligt att åka iväg men oj så mycket roligare att komma hem! Man ser hur mycket barnen har vuxit(!) när man kommit hem...
Men jisses så mycket fint jag beställde hem från mässan! Några nya leverantörer, bla Udesen Danmark och Country House... Håll koll på vår webbshop , vi lägger in varorna så snart dom kommer hem!
Den här underbara byrån kommer in till oss i butiken under september/oktober (bilden gör den inte riktigt rättvisa) från Sia, den är sååå shabby! 180 cm lång & 85 cm hög...Kruka Madonna kommer också till oss.....
..& dom här fina tavlorna! Kommer inte ihåg exakta måttet men dom är ganska stora, ca 90x55cm.
Fler Madonna väggljusstakar kommer in....
...& den populära pläden Rosy kommer som överkast i strl 180x260 cm... Självklart kommer mycket mycket mer fint!

Jag hann förbi en mysig antik bokhandel...

..det här är en originalsida ur en svensk gammal kunglig bibel, (råkade glömma vilken kung i stresssen)...Pappret är så skört att man knappt vågar ta i det. Vid säkerhetskontrollen på Arlanda fick jag varna grabbarna, som alla sen ville se den...

Svensk författnings-samling från 1836 för flottor, skepp och fartyg....

Gammalt dokument från 1838...några atelje bilder hittade jag också...allt för en mycket liten peng! (allt är ju relativt) Jag tror att snubben blev lite less på mig, så han ville snabbt ha mig ut från butiken=) det var ju så svårt att bestämma sig...=)

Nu blir det genomgång av orderbekräftelser! Välkommen åter! Kram Camilla


Inga kommentarer: