måndag 29 september 2008

Postmannen...

..lämnade av 3 jättepallar! 2 syns i bild...men ni kan förstå vilket göra det blir! Men oj vad roligt! Massor med fina Miljögården-grejer!

Den fina "shabby" bänken från Sia kom oxå idag, sååå tjusig! Ska fota från butiken när det blir lite ordning & reda där. "nya" väggen och hyllorna i butiken är klara, under söndagen var vi massor med folk där som drack kaffe, sorterade sopor, målade och mosade hundratals kartonger..."kan vara bra att ha" är inget som rekommenderas att använda sig av när det gäller att spara kartonger och annat ej nödvändigt i en butik med 60 kvm lageryta..inte iallafall när höst- och jul leveranserna är på g. Men nu är det städat på lagret! Tack M, K & K! & min gubbsing så klart! Ha det bra & kram till er alla! /Camilla

2 kommentarer:

Vit Spets sa...

Nämen hej!
Så glad jag blir när Du är å hälsar på mig :) blir så nyfiken på butiken din...måste ju hälsa på nästa gång jag far till Kalix...eller rättare sagt åker till IKEA oxå stannar jag till vid Kalix :)
Ha det bra
//Siv

Gårdsromantik sa...

Hihi!

Jag fick mina monsterpallar för några dagar sen så nu är det proppfullt i min butik.

Du har ju så mycket fint - vi kanske får byta med varandra.

Kram Maud