onsdag 3 september 2008

Nycklar!

Nämnde en dag för gubben(han är låssmed) att jag skulle vilja köpa gamla nycklar...kanske han hade nån idé...dom brukar vara ganska så dyra...då säger han: Ja men jag har ju en hel låda... TACK! sa jag, men jag fick tyvärr inte alla...men några i allafall! Jag är jätte nöjd med det, nu var dom han hade "nygamla" så min käre make ska fräsa till dom lite...



Kolla in min fina orkidé!


Jag ska verkligen försöka att hålla den vid liv! Krukan och lampan finns att köpa i vår butik, lampkjolen har jag(!) sytt själv...

Regnet öste ner i kväll så vi gjorde lite mysigt med tända ljus...

..lite mer ljus...



Kolla vad jag hittade i en låda i källaren....


...nog är det väl så sött så sött...min dotters småa söta gamla byxor... Alltid något bra med dåligt väder, man får mer gjort inomhus då och roligt är ju när man hittar saker man inte trodde att man hade! Ha det bra & Välkommen åter! Camilla

Inga kommentarer: