onsdag 10 september 2008

Ljuvliga nallar...

...Vi har fått in helt underbara söta nallar från Bukowski Design till butiken! Kolla in min favvo "Sonia the snowflake"

Visst är hon ljuvlig!!! Systrarna Helin & Voltaire gillar jag också...

såååå söta! Bukowski nallarna är mycket populära, både till gammal som ung...

Jag har slitit(då menar jag verkligen slitit) i mina hjärtan på tråd, jäsikens vad dom växer och trasslar in sig till höger & vänster....dom är ju lätta att peta ner i lite jord om man vill föröka antalet krukväxter men jag blev så less på härvan att allt åkte i sopen! Men "moder blomman" (vet inte vad det kallas på floristspråk?) ser ut så här nu...

Ja det blev bättre, nu kan man tyda att den är lindad runt ett hjärta.... Jag dammade av(tur att jag är befriad från astma, annars hade det varit kört) en vit plåtbunke som hänger i toalettaket, den glöms (läs ignoreras) bort vid städning...
..har lagt i linneservetter och torkade rosor som jag knöt band runt....i och för sig detaljer som nästan ingen ser för att den hänger ganska högt upp, men jag vet ju om dom...


En kärleksmums till A & M för det goda fikat igår!

Dax att arbeta! Ha det bra & Välkommen åter! Camilla

Inga kommentarer: