tisdag 26 augusti 2008

Mässdax!

Ja då var det dags att börja bege sig söderut...Formex mässan pågår från torsdag till söndag. Det är sååå inspirerande att vara där!
Kolla vilket fint gammalt lakan och örngott med vitt monogram jag har fyndat...

"Blå huset" hade fått in kartongvis! Det är bara så svårt att bestämma sig, alla är så fina! Söta gamla spetskragar fanns också, en pryder den gamla barnboken i en glasklocka...

..& den andra har jag lagt i skålen med dom gamla garnrullarna...

Visar en bild på sovrummet, det gamla trägolvet och väggen som vi tagit fram och målat vitt....

ojdå, mina lortiga vita tofflor syntes visst i hörnet..=) Min brudslöja syns i vänstra kanten, brudklänningen med släp och ljuvliga broderier har hängt där också tidigare..men vi har 3st mycket håriga katter..så den blev åter placerad i garderoben...Överkastet, kuddarna och pläden finns att beställa på vår webbutik , kika in där!

...& så en bild på den vita hallen...jag har fortfarande rygg och nackont sedan målningen....

Den gamla trasmattan hade jag i mitt rum som barn och tonåring...(tur att inte mattor kan skvallra=)...)

Ja, då är det dags att ladda upp till mässan! Ha det så bra & välkommen åter! Kram Camilla

Inga kommentarer: