onsdag 16 september 2009

Överallt...

..ska man då också vara..
God morgon på er alla förresten!



Jo, jag har nämligen öppnat ögonen för "Facebook världen"..också..
Herre jisses, jag skulle egentligen inte ha tid att jobba, vara mamma, vara fruga eller sköta ett hus..



Apropå att vara fruga så har vi ju 10 årig bröllopsdag på fredag..gissa om det satt fart på gubben! Alltså inte "sån" fart utan att engagera sig i vart vi ska gå ut & äta..man upphör tydligen aldrig att förvånas. Det kan ju också sluta med att vi går hem tidigt & målar trappen..för tro det eller ej så börjar det äntligen att vara dax för det nu!



Den här vackra gamla vaggan fyndade jag på en loppis i somras..20 riksdaler! Jag har bara ännu inte kommit på vad jag riktigt ska göra med den..placering..pyntning..ni vet.:)



Ni ser tapeten i bakgrunden på bilderna, det är från vårt vardagsrum..Oj så sugen jag är på att måla om där! Har bara inte yttrat det för maken än;) Vi får väl se, kanske jag gör det när han drar på kurs eller nåt, ingen som kan hindra mig då;)

Må gott & Tack för att ni kikar in hos mig!
Kramar Camilla

9 kommentarer:

Lisa.L sa...

Ååå så söt den vaggan var =) vilket fynd ! kalix, ja din affär ska jag nog allt kika in i nån gång då man har vägarna till finland (har släkt dära) eller haparanda ;) mvh Lisa

rustik charm sa...

Vilken söt liten vagga:)Å grattis i förskott till dig och maken.
Ha en bra dag.
Kram Kristina

Anonym sa...

Härligt att du har fått fart på gubben i alla avseenden.
Jag måste få gratulera er i förskott på 10 års dagen, hoppas ni får en trevlig dag.
Facebook....ja jag är med där men absolut inte aktiv på något sätt, kanske jag inte har kommit på hur bra/roligt det är med det.

Kram Pernilla

LantlivsAnette sa...

Åhhh himmel vilken söt vagga, åhhh, den vill jag ha..hii..hii..
Jaa, få höra sen hur ni firade eran dag, trappmålning är ju inte helt fel, fast det kan man väl inte yppa åt en del andra, de tror nog vi är tokiga..trappmålning på bröllopsdagen ;)
Näpp, nu ska jag fortsätta med att kvistlacka...det går undan nu, karln har tagit fram spikpistolen, finemang att skjuta fast pärlsponten med...jiippiieee..jag gillar då det går undan i knutarna !!
Kraaam Anette

Plupps krypin sa...

Det där låter som min äldsta dotter, hon brukar passa på att tapetsera eller måla när maken åker iväg. Resultatet brukar alltid bli bra och han blir nöjd även om han varit emot det före.
Yvonne

Marita sa...

Fniss! Vad kul, jag har också precis dragit igång Facebook... vet inte riktigt vad jag tänkte på! Hur ska jag hinna med den också!!??
Men vilka fina bilder! Vilken vagga! Vilken härlig atmosfär du får fram i dina bilder!
kramar, Marita

Vitt o Vältummat sa...

Vilken fin vagga och 20 kronor! Wow. Ett riktigt fynd!
Kram/Åsa

gamla skolan sa...

Vilken fin liten vagga ! Och stort grattis till den stundande bröllopsdagen ! Kramar Susanne / den gamla skolan

annashusidingtuna sa...

Ja, man får passa sig så att man inte fastnar vid facebok men det är ju också lätt hänt med bloggen...
Grattis till 10års bröllopsdag!
Vaggar är jättefin.
Kram Anna