torsdag 31 juli 2008

Tvätta tvätta tvätta...

Visst är det väl så att hur mycket man än står i gällande tvätten så väller smutsig tvätt ut ur korgarna..jag tror att det skulle gå åt en halvtidsanställd för att hålla korgarna tomma...sandiga handdukar och kläder har tagit över hos oss! Så varför inte då göra det hela lite roligare! Tvättbaljan var svart tidigare (vi har dom i butiken, 279 kr) men det passade inte hos oss, så jag målade den vit...
ser ni texten "tvätt"? först tänkte jag fylla i den med grå färg, men jag tycker att den är fin som den nu är också. Men visst blir det roligare att greja med tvätten med fina tillbehör!

Min söta lilla kanna och fat i porslin... ska försöka få tag på en likadan i större format! Den är från Ib laursen och jag har haft såna i butiken, är slut för tillfället men kommer in igen....

Tänkte börja att måla min stora tvättkorg i rotting vit, fin att lägga plädar eller trasmattor i, men först fortsätter jag med tvättandet!

Välkommen åter! Kram Camilla

Inga kommentarer: