måndag 21 juli 2008

Regn regn regn...

Ja, det blev ju inget solande första semesterdagen.... Så jag tar tag i att börja rensa på hyllorna i källaren. (min man har tjatat...) Kolla vad jag hittade! En mortel i mässing, den ser inte så tung ut, men den väger minst 40 kg! Min mans farfar var apotekare i Mora och morteln användes vid framställande av mediciner. Kruxet med denna mortel är nu vart jag ska ställa den?..Inte på någon hylla i allafall.


Hade kvar några pappersark sedan jag slagit in ett paket, använde dom till att pynta lite i vårt sovrum..
Enkelt & billigt men så dekorativt!



Dom söta glasflaskorna har vi till försäljning i butiken, dom kostar 49 kr styck!
Nu ska jag ner i källaren & fortsätta rensa, man vet aldrig vad man kan fynda!
Välkommen åter!
Kram Camilla

Inga kommentarer: