torsdag 17 juli 2008

Så var det dags!

Äntligen har jag fixat bloggen! jag har tänkt göra det under en lååång tid, men men, många med mig vet nog hur det kan vara.

Nu har min man semester, eller ja, är ledig från Luleå-jobbet i alla fall. Från det betalda arbetet till det obetalda. Så nu smiter jag undan från mina hemma sysslor emellanåt, vadå? jag jobbar ju i butiken hela dagarna, så lite fritid måste ju jag också få ha! Man uppskattar verkligen den tysta stunden på kvällen då barnen gått och lagt sig och man kan pynta eller läsa i lugn och ro.Jag tycker om att blanda gammalt och nytt i hemmet, men mest gammalt:)

Ååh vi var till min mans familjs gamla stuga utanför Mora för några veckor sedan, gissa om det finns mycket fint där som är nerpackat i lådor och stora fina skåp och tavlor som väntar på att någon tar hand om dom...men med en bil fullpackad med barn, täcken, kuddar och väskor är det lite dåligt med utrymme. Vi var på Rhapsody in rock i Dalhalla, gissa om vi var frusna! Med sommarmundering på sig och mätaren visade +5...i juli!..vart tog sommaren vägen?

Men jag var på Bruce Springsteen i Göteborg lördagen innan & där var det varmt! Bara Brucen i sig gör att tempen går upp i kroppen om det så varit -5!

Jag har en tjej anställd i butiken och nu ska vi köra igång med en nätbutik inom kort, tackar gud för att hon finns! Jag skriver självklart när vi är klara med den.

Ok, nu ska jag se hur jag lyckas med bloggandet, blir spännande i allafall!


Välkommen åter!

Kram Camilla

Inga kommentarer: