söndag 20 juli 2008

Semester!

Äntligen! 1 veckas ledighet! eller ja, in till butiken är jag ju dagligen ändå, men känslan att kunna dricka mitt morgonkaffe utan att titta på klockan...

Jag var inbjuden till bastubad i lördags kväll, vilket perfekt sätt att börja ledigheten på. Vanligast är ju att gubbarna tar en bastukväll, men nu var det tjejernas tur! Vi hade verkligen jätte trevligt, soligt och åt mycket god mat! Tack Agneta!

Nu ska ni få se! Här har jag tänkt sola mig, dricka morgonkaffe och läsa tidningen under semestern. Äntligen har vi här uppe i norr fått lite sol och värme. Blommorna börjar nu att blomma ordentligt! Tyvärr har det varit så kallt medans syrenen blommade att man knappt kunnat sitta ute och känna den ljuvliga doften...Ni ser Kalix älven och stranden i bakgrunden, tittar ni riktigt noga så ser ni även min son Willy som bestämde sig för att gå och leka lite i sanden...




Det är perfekt att bo så här dom varma dagarna eftersom man inte behöver sätta sig i en varm bil för att åka till badstranden med ungarna....men det är också mycket vaktande då barnen är små...

Den här fina olivkransen som jag har i min trådkorg i hallen har vi i butiken, den kostar 165 kr, telnr till butiken 0923-12200. Det är perfekt med "evighets blommor", dom fina rosa pellargonierna som tidigare var i korgen lever inte längre.....
Snart är nätbutiken klar...


Välkommen åter!

Kram Camilla

Inga kommentarer: