måndag 29 mars 2010

Tillfällig parkering...

..av järnsäng råder hemma=) Näst intill mitt på vardagsrumsgolvet. Fick ett ryck till att flytta om, men som ni som besöker mig här säkert vet så kan min inspiration avta helt plötsligt. ;)



Så nu står den där, stackarn..eller egentligen är det ju mest synd om maken med tanke på allt han får stå ut med, säger ofina ord över allt pynt, eller han kallar det skräp(!) som belamrar alla bänkar och bord, och så nu dessutom, en säng mitt på golvet. =)



Ja, nå vart slutparkeringen blir återstår ju att se..kan ju hamna tillbaka på "ruta ett" ännu..



Denna myrten är fortfarande väldigt "skräppig" efter det att jag var iväg på Formex mässan och överlät vattnandet till övriga familjemedlemmar..
Men den verkar börja återhämta sig något! Baksidan ser dock forfarande riktigt hemsk ut=(



Påskpynteriet (& fjäderjakt) fortsätter iallafall..








Nu ska jag snörvla mig genom en arbetsdag!!
Ha det gott!
Kramar Camilla

Inga kommentarer: