onsdag 4 mars 2009

Insnöad 2

Hej på er goa människor!
Kommer ni ihåg inlägget då jag svor på att leva ett skönare & lugnare liv & notera allt? Hur har det då gått? Nja, inte så bra än iallafall, kollade i almanackan i morse..& tänk jag har tydligen ingenting för mig för sidorna är tomma...nä måste skärpa mig!
Ni får ursäkta dom mörka bilderna idag, mulet & tråkigt väder..





Ska visa väggtexterna som tydligen går enkelt att sätta upp för alla utom mig...
Texten på bilden ovan finns på väggen ovanför kökssoffan...." känn dig som hemma ".





Denna finns ovanför ytterdörren i hallen..." Välkommen igen kära vän ".
Båda väggtexterna är köpta här

Snacka om att vi är insnöade här uppe. Kolla!





Detta upplag är intill vår bro hemma och det är inte den största snöhögen som finns på gården!

Jag har blivit sentimental...vet inte om det var Lili & Sussie i melodifestivalen som utlöste det, förresten var deras skiva som kom -87 en av mina första Lp-skivor, ja och åter ni som följt bloggen ett tag vet ju ödet mina skivor gick till mötes..(maken nekar dock fortfarande till att ha eldat upp dom vid nån rensning han gjorde i källaren, men jag vet bättre än att tro på honom)... Vi satt & pratade om gamla vänner och andra "kända" personer igår. Undra vart alla tog vägen? Nån "gamling" som läser bloggen? hör av dig!




Ni missar väl inte nyheterna vi lägger in i webbutiken?

Jag önskar alla en trevlig dag! Kramar Camilla

9 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhhh vad fina väggorden blev hos dig !! Klockrent...jättefint..
Du, nu är det bara några dagar kvar så kommer syrran !!
Hon skrev ett meddelande att hon längtar faktiskt hem !! Tro jag det, dom har ju varit borta sååå länge nu, eller hur ?
Jag håller på o pckar upp så vackra vita dukar, kuddar och så söta cafelängder, få som om jag ids lägga ut de i webbutiken, men i och för sig så är det lätt att packa o skicka sånt...
Igår hämtade jag en grej efter jobbet, en underbar sak som jag har trånat efter sen i somras, och den fanns kvar !!! En gammal sak, visar sen..
Kraam Anette

gamla skolan sa...

Men !! Vad med snö ni har ! Var bor du Nordpolen ?? Dom där väggorden är så fina ! Jag ska också köpa sen när vi börjar bli mer klara med renovering ! Kramar Susanne / den gamla skolan

MiaMaria sa...

Hej!

Vad fina väggorden är hos dig...

Och visst är det så att man saknar de man umgicks med som liten...men jag har kontakt med dem via Facebook, en del av dem iallafall...

Och vilken snöhög, nog för att vi också har snö men den börjar faktiskt töa bort nu....

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Frida sa...

Hej vännen!
Vilka fina väggord du har fått upp och tallrikshyllan är ju bara så fin.
Så mycket snö ni har! Här mälter den alltid samma dag som den kommer.

Tror faktiskt jag har den skivan hemma med Lillie och Sussi hade en period när jag gillade dem.

Kram Frida

Hjortgården sa...

Så fina de väggorden var!
Skulle passa bra i vår hall - när den blir omgjord till sommaren.

Nu ska jag kika in i din fina webbshop!

Kram Maud

Anonym sa...

Godmorgon Camilla :) Jooo jag sitter här nyvaken, är så förkyld så jag passade på att sova lite längre idag, var på jobbet till 21.00 igår och målade lite möbler och kände för att ta det lite lugnt idag på fm. Jag har ju en anställd som sköter ställningarna i butiken.
Jag fick min fina gåva igår av dig....Ååååh så fint och så ljuvligt badsaltet luktar!
Än en gång TACK för vinsten.

Visst är vi less på all snö nu? Jag kan inte minnas när det var så här mycket snö.
Och du...har du vägarna söderut då måste du kika in hos mig...lova!

Fina väggord du har satt upp, jag är som lite sugen på att köpa någon sort med fin text.

Kram Pernilla

annashusidingtuna sa...

Fina väggord!
Kram Anna

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja men vin är ju sååå suuurt! Och jag får kanon ont i huvudet av rödvin. Nä tacka vet jag iskall öl =)

Haha ja men jag har också alldeles för en sekund sen lagt ut en snöhög =). Ja men alltså så jäkla mycket snö det är. Och det värsta är då man bor vid älven så banne mig driver det in på gården!

Ja jag måste verkligen försöka komma förbi och se vad du har fått in. Var så länge sedan jag köpte något fint!

På tal om fint! Underbara bilder som vanligt du visar =)

Ha det så gott gummsan!

KRAM Anita

Malin sa...

Hej!
Väggorden var ju jättefina!
Tror alla har såna utom jag =)
Kramar Malin