söndag 29 mars 2009

Dispans..& Vinst!

Hej på er! Jag hoppas att ni alla har haft en skön & mysig helg.





Tack för alla kommentarer & lyckönskningar angående min "pynt & städ-deadline"!
Hur har det gått då...?
Hm, tyvärr inget bra:(
Det dök upp så fina madonnor till butiken...så jag var ju tvungen att ändra om lite till;) eftersom några fick flytta med hem;)





Ett biobesök i Luleå, arbetade på lördagen & 4-års kalas i Haparanda har det oxå blivit...ja & dessutom har vi ju flyttat fram klockan 1 timme, så när skulle jag hunnit städa? :)
Min gamla massör säger att jag kommer på alla miljoners ursäkter innan jag börjar träna...(verkar gälla städningen också)hon sa att jag minst 2 gånger i veckan ska träna så jag blir riktigt trött. phu, stånk & stön! Men jag sa åt henne att jag redan är dödstrött varje kväll!
Nä, allvarligt, självklart är det viktigt att träna, måste bara komma på något som jag tycker är någotsånär roligt att träna.





Jaja, har maken stått ut med oredan här hemma under några veckor fixar han nog några dagar till..jag fick dispans! eller fick & fick..jag gav mig själv dispans:)





Oj vad det här inlägget säkert låter virrigt..vad tusan gör min massör & träning där mitt i allt?






Det är på väg in varor från Chic Antique till veckan, jätte mycket fint, så håll utkik i webbutiken ! Jag lägger in dom vackra madonnorna också imorgon!


JAG VANN!!! Trallalalalaa.. Jajamänsann, 1:a pris i Marlenés "Leamarlenés Vackra Detaljer" utlottning!





En underbar vinpåse, passar mig perfekt;) Kika in till henne, hon syr & pyntar massor med fint och en del har hon till försäljning.
Hjärtligt Tack än en gång Marlené, jag är så glaaad!

Ha det bra Alla! Kramar Camilla

14 kommentarer:

White cotton grass sa...

Grattis till din fina vinst!

kram

Inspiration i vitt sa...

Hej Camilla, ja tänk att man har så mycket ursäkter för att förbättra hälsan och energin, konstigt egentligen. Jag är precis lika dan men ska försöka att ta mig i kragen nu.
Vilka underbara madonnor du visar oss, jag är på jakt efer en som är lite större runt 50 cm ungefär, har du nån sån??
Grattis till din fina vinst oxå.
Kram/Ingela.

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till vinsten. Jag hade gärna vunnit den vackra vinpåsen. Men man kan ju köpa en också :)

Kram Josefin

maiju sa...

Dina Madonnor är jättefina - vill också ha fler!

Ha det gott!

Roses & Angels sa...

HEJ! GRATTIS till vinsten. Åh så vackra bilder du visar. Har öppnat en ny blogg pg a strul i den gamla. Hoppas vi ses där. Kram Christa

Gårdsromantik sa...

Så mycket fint du får hem!

Jag känner så väl igen mig i det där med ursäkter - har precis fixat ett kort på Nautilus via jobbet ...5 veckor sedan...man kanske borde kolla in stället. ;-)

Kram Maud

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh, du..madonnor, jag har inte en endaste själv..måste nog köpa en av dig...jag väntar tills du lagt ut de i shoppen, så kan jag se pris och mått där..jag är ensam i butiken idag så jag kan inte komma från..
ha det gott
Kraam Anette

Martina Andersson sa...

Hoppas att du mår bra och att ni känner av våren lite?
Hoppas ju också att din helg varit skön och att du fått njuta lite av lite ledighet!
Va rädd om dig många härliga
Och grattis till din vinst min vän!hälsningar från Tina

Anonym sa...

Halloj där!
så du var till storsta´n i helgen?Var filmen bra?

Så fina bilder du visar idag,gillar den söt(mindre) madonnan, säljer du den i din butik?
Måste kika in där med....
Usch vad det många frågor nu *ler

Näää Ha det bra och fortsätt med städningen, du förresten....att städa är ju ett bra tränings tips , det fick jag erfara i helgen.

Jag har ju skurat som en galning lyl, frys ugn mm mm Och idag så har jag såååå ont i "gäddhänget" Det finns inget ont som inte har nåt gott med sig

Kram P

Nygammalt sa...

Grattis vännen till den fina vinsten!
Och jäklar vad du har fått in fina saker (måste kolla plånboken, eller börsen som jag säger).

Vad lustigt att jag reagerar likadant på träning och städning. Förstår inte det... ;) fniss.

Kram och sov gott.

(solbrännan är snart borta nu. Suck)

Boningsljus sa...

Jätte fina madonnor du fått hem./Sussi

Nygammalt sa...

Hej igen!

Nu har jag lagt in min beställning hos dig =) Så mkt fint du har i butiken.

Kram.

Frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Frida sa...

Hej vännen!
Grattis till den fina vinsten! Vilka underbara madonnor du har fått in i butiken.
Kram Frida