måndag 24 november 2008

Nu sällskapar jag..

..med er som ingår i 30+ skaran! Känns dock samma som tidigare, skillnaden kanske smyger sig på så småningom =)
Min kära dotter och maken bakade en tårta åt mig!



& den var verkligen jätte god! En himlans åtgång var det på den, tur att jag införskaffade reserver till frysen.

Mitt julpyntande har måsta stanna upp, till och med har jag måsta plocka undan det lilla jag redan tagit fram.. NSD, en av dom 2 största dagstidningarna här i norrbotten ringde i fredags och vill komma och göra ett "hemma hos" reportage! Dom kommer under denna vecka och det publiceras i januari, så inga julgrejs ska vara framme...
Ja, och i och med det så har jag fått eld i baken;) Dörren är äntligen färdigmålad och sandpapprad!
En liten tjuvkik...



Haha ni skulle sett makens min när jag tog fram sandpappret, han tror på fullt allvar att jag har några lösa....hihi..
Det fick bli en eukalyptuskrans i stället för granris,allt för att vara tillmötesgående för det kommande besöket.



Jag ska visa er helheten snart, ska bara pynta färdigt den nymålade väggen (jag var mycket effektiv mellan gästbesöken under helgen) i köket, kommer ni ihåg den bruna fondväggen? Den är iallafall ett minne blott nu..

Hoppas att ni alla får en bra början på denna nya vecka!

Kramar Camilla

15 kommentarer:

Englagård sa...

ojdå, så spännande:)
Ang. husmoderlighet så är inte jag det heller, jag äter hellre än jag bakar så det är ju tur att dottern älskar att baka. Och inte är hon svår att övertala att baka åt mig heller. Hon bakade massor och så delade vi på det så hon hade dubbelt så mycket packning på vägen hem:)

Ha det gott
kram Karina

LantlivsAnette sa...

Åhhh här händer det grejer..
Grattis i efterskott..ungdom där,tänk att jag är 11 år äldre än dig..ujjj...
Himmel vad fin dörren blev..visa hela sen..
Ha det gott
Kraam Anette

Frida sa...

Grattis i efterskott!
Vad kul att du ska vara med i tidningen.
Jättefin dörr!
Kram Frida

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!!

Så kul och spännande och få vara med i tidningen :)

kram!

Anonym sa...

Men Camilla så roligt jag måste ju säga Grattis både till att du är i min klubb nu och att du ska få finfrämmande.....spännande!
Men det kommer gå jättebra, dom är så lättsamma och trevliga.

Hörru ditt gratisfynd verkar ha blivit riktigt snyggt, vi måste få se HELA den sen.

Ha det bra
kram P

Ewa sa...

Hejsan!

Grattis i efterskott.

Vi har beställt Ektorp från IKEA. En 3:a, en 2:a och en fåtölj med fotpall. Får hem dem den 3:e är det sagt, och det ska bli så skönt med nåt nytt.

Kram
/Ewa

annashusidingtuna sa...

Grattis !!!!!
Fyller också år idag(hihih).
Kul att tidningen skulle komma hem till dig och fota.
Kram Anna

Leamarlené sa...

Hoppas du har hunnit att få iordning allt tills NSD kommer.
Själv har jag inte ens hunnit att kika i jullådorna och det är adevent på söndag. Måste fixa allt inför marknaden först. Det snöar så fruktansvärt mycket här hela tiden så jag hinner bara skotta. Det är riktig kaos.

Kram, Marlene

MiaMaria sa...

Hej!

Och ett stort grattis!!!!!
i efterskott....

Så spännande med reportage och det sätter ju sannerligen fart på en...eller hur...dörren blev ju toppen och klart är det...härligt!

Hoppas att du också får en bra vecka!
MiaMaria

Nygammalt sa...

Åh vad tjusigt och stort grattis till dig! Vilken lyx med sån god tårta.

Tack för den fina presenten, visar upp den idag =) Längtar tills jag kan hämta ut mitt pysselpaket från dig också.

Kram kram.

Vitt och nött sa...

grattis på födelsedagen (i efterskott) och grattis till
ditt kommande besök :) måste kännas jättekul!

va fin dörren verkar ha blivit! kransen va jättefin!

ha en skön kväll!
Kram

Inspiration i vitt sa...

Grattis goa camilla, åå så roligt för dig att det kommer en tidning till dig, ojoj vad du ska pynta och stå i. Dina bilder är underbara ooo så vackert att titta på.
Kram på dig/Ingela.

Nygammalt sa...

Hej Camilla!
Har mailat dig.
Kram.

Floralis sa...

Vill tacka dig för tipset om din webbutik som jag fick idag när jag var på besök i din vackra butik.
Ser att även du har en bloggsida... : ))
Kul! Lär besöka den flitigt nu.
Ha det gott!

Anneli

Gårdsromantik sa...

Grattis till både 30 och hemma hos reportage! - då kanske du blit Tv kändis också - de har ju börjat sända på 24:an tror jag det var?

Visst blir det en massa gjort när man skall ha finfrämmande.

Så spännande att få se reportaget - du påminner väl om det i bloggen!

Kram Maud