måndag 3 november 2008

Fina fynd!

..japps, är nöjd med mina fynd för sammanlagt 80 spänn...
Vi (eller ja, min man iallafall) har saknat ett litet bord att ställa kaffekoppen på bredvid soffan i köket.



Han får nöja sig med en pall, sliten & fin! Boken tyckte jag var så fint rosenmönstrad...Porslinet är så vackert! Frågan är ju om det ryms en kaffekopp nånstans???=)



Visst är det väl sött... Nä, jag måste hitta nån annanstans att ställa dom så gubben får ha pallen ifred..Alltid ryms dom på nån plats om man stuvar om lite...=)



Även allt detta ingick i köpesumman! Nej förresten..inte formarna...



Tyvärr tyvärr så ingick inte denna skäggiga góbit i köpet... Vi hade finfrämmande av 9 veckor gamla "Krusa" i butiken förra veckan..Visst är hon ljuvlig!

Ha det gott Alla! Kramar Camilla

4 kommentarer:

maiju sa...

Vad bra att det finns loppisar - eller hur!? Så fina fynd du hade gjort, inte hittar man såna saker från "vanliga" butiker. Blir alltid så loppissugen när man ser vad alla andra har fyndat.. =)

Ewa sa...

Hej du rara!

Å vilka fina fynd! Vart har du varit och fyndat dessa månne?!
Söt hund. En sådan skulle man vilja ha, men tyvärr så är sambon allergisk...
Jag tar gärna en fika nån dag. Bara höra utav sig då du känner för det, 070-5752132 är mitt mobilnummer.

Varm kram
/Ewa

PS: Tack för supertrevligt bemötande i er butik. Ni är så gulliga.

Leamarlené sa...

Jag har en utmaning till dig om du vill. Kika in hos mig så får du se.

Kram, Marlene

nettans lantliga hem sa...

Vad fint du har de hemma hos dig och jag hittar alltid nått fint i din butik
Ha de så bra!
Kram Nettan