lördag 19 juni 2010

Noll koll..

Åhååå så trevligt med bröllop!
Synd bara att man inte är bjuden...nåja, får väl glotta via televisionen.

Ett gammalt tidningsurklipp på bröllopspar från ett loppisfyndat fotoalbum..



Om jag nu bara skulle komma ihåg vilka det var..men kungligheter med alla siffror hit & dit är ingenting jag har nån bättre koll på tyvärr.



Ateljebilderna finns hemma hos oss i den hyllplacerade lådan, som är fylld med vackra gamla bilder.. Vet ju att det är kungligheter men som sagt, kollen på vilka det är är usel.



Min store grabb gick ut sjätte klass under veckan, shit! så fort tiden går, det var ju nyss jag själv hade sjätteklassavslutning! Här gosar han med mamman & lillasyster ;)



Nu vill jag önska er en trevlig helg raringar!
Efter bröllopet blir det bastubad, korvgrillning & kanske en & annan karaokehit! ;)

Kramar Camilla

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Samma här, min äldsta son gick också ut 6:an, vart tog tiden vägen ? Här ska firas för "Vickan ". Nilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tassar in för att önska dig en fin midsommarhelg!

Dina gamla kort är jättefina!

Glad Midsommar!
Kram,
Regina