onsdag 20 maj 2009

Småstressad..

Snart har jag långledigt! 4 dagar! Men vi har så många projekt här hemma så väldigt lite av tiden går till att slappa i solstolen.. Ja, eller många projekt har vi kanske inte, men dom som nu finns är tidsödande..målning..alla grundarbeten..av altan, trapp & balkong, om det ändå hade varit så väl att det hade varit..typ målning av vardagsrummet;)





& så har vi kalas till helgen, Fanny fyller 7-år!! Nej, jag har inte bakat:) Det blir "kondiset"!
Så alla som känner sig "träffade", Välkomna förbi på lördag!

Ska berätta om hur storseansen med Terry gick nästa då jag typ inte är försenad till jobbet som jag är nu!

Ha det gott Alla!
Kramar Camilla

10 kommentarer:

Älskade pion sa...

Gud va spännande med seans,lite kusligt men samtidigt lite spännande. Jag har spått mig en gång,jag blev verkligen överaskad. Hur f....n kan hon veta vissa grejer och namn på personer,kusligt.Ha en skön vecka,slit inte ihjäl dig,ta det lugnt. ;) Kramar Ulrika

Unknown sa...

Hej

Vad roligt att träffa Terry.
Jag har alltid velat gå och även gå och spå mig, men har alltid varit lite skraj.
Ha en trevlig helg.
Kram

Leamarlené sa...

Måste bara tacka för den trevliga dagen med dig och Anita. Resan hem gick jätte bra. Har inte hunnit att få upp sakerna än...så mycket på jobbet just nu och så har jag börjat pyssla med ett loppis jag ska ha i sommar för första gången...kul ska det bli.
Måste bara få höra hur det gick hos Terry...så spännande det måste ha varit..jätte nyfiken är jag.

Kram, marlene

Inspiration i vitt sa...

Hej gulliga Camilla,
ja undrar om alla projekt nånsin kommer att bli klara,
tveksamt för sånna som oss.
Hela tiden ordnar jag nya saker som ska fixas och vårat gamla hus kommer nog aldrig att bli klart, det är ständigt under renovering.

Men duuuu sååå spännande att du träffat Terry, undrar om du fick nån påhälsning?
Jag har en kompis som varit på en privat sittning hos han och allt han sa då för ungefär tio år sedan har slagit in.
Själv har jag spått mig måånga ggr och tycker att det hjälp mig mycket i vissa vägskäl i livet.
Kram på dig/Ingela.

Frida sa...

Hej!
Det låter som om du har fullt upp hoppas du hinner njuta lite i solen i alla fall.
Kram Frida

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ska du spå dig? Häftigt, att du törs. Och kul med kalas, köpekakor är ju jättegott. Vilken söt liten kanna du hade också.
Kram till dig
AnnaMaria

gamla skolan sa...

Hoppas vi får se resultatet av ert jobb ! Önskar dig en trevlig helg ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Golden&Vitt sa...

Åh vad spännande att få se erat projekt målning "av massor" det blir ju såå snyggt när det är färdigt. Jag har endast ett pytte litet altan golv att måla om iår.

Spännande med Terry,,,skulle aldrig tordas träffa honom..jag tycker han är läskig fniss.

Ha en skön helg/annika
ps. Gotlands resan var underbart härlig och rolig..och Anton är verkligen ett charmtroll!!!

promenader på landet sa...

Första gången jag tittar in, vilken fin blogg du har! Lycka till med alla projekt och kalas köpt bröd går ju lika bra! Kram Maria

Spådamen sa...

Tack för en riktigt bra blogg.

Kram