måndag 22 september 2008

Fick en utmaning...

..den lyder som följer..
5 saker i min frys: 1 påse med 1 år gamla blåbär, älgkött, franskor, frysklabbar och billys pizza...(är inte den mest husmoderliga typen..)
5 saker i min väska: solglasögon, batterier, pennor, ett dussin gamla kvitton och plånbok.
5 saker i min garderob: 5? vad har jag mer än kläder? eller gills det att räkna antalet plagg? ok, men om jag får räkna garderoben i hallen blir det en enkel match! paraply, cykelhjälmar, skohorn, väskor och kläder.
5 saker i min bil: kvarglömda dagiskläder, skor och skräp, varningstriangel, cd-skivor, parkeringsmynt och säkerligen oxå en instruktionsbok (hoppas jag i allafall!) hur många saker var det där? har jag verkligen mer grejer i bilen än i garderoben???
5 att utmana: hoppsan då...alla som känner för det!
Lycka till! Camilla

Inga kommentarer: