måndag 15 september 2008

Bybesök & vackra damer...

Ny vecka igen! Vi har hälsat på hos mina föräldrar i helg ( i Vojakkala, ingen har väl missat vad som händer i den byn..)... Ungarna har kul & träffar hästar, hundar, katter, kusiner & så Willys favvo: moffas alla traktorer! Självklart ska han köra!


Se vad nöjd han ser ut!

Hästarna är roliga att mata!

Inga barn syns i bild, jag blir alldeles för nervös när dom är för nära elstängslet...men det syns ju på Karia & Charmige Knutte att det händer något intressant där på andra sidan... Ååå..mamma lagade så god mat! Tack!

Jag har flera vackra damer här hemma. Ursäkta att bilderna är "halvtaskiga", kameran var upptagen på annat håll och mobilens bildkvalite är in så jätte bra...

Här är några av dom, tjusiga eller hur?


En dam i rött...Jag köpte många dockor under den tiden jag bodde i Stockholm...många vet säkert om den mysiga affären i gamla stan...finns den kvar förresten?

Nu blir det några extra arbetsamma veckor här framöver, massor med varor är på ingående! Allt kommer ju så klart också nästan samtidigt... Håll koll på vår webbutik, vi lägger in varorna allt eftersom... Pysslar lite hemma...ska visa med vad nästa gång!

Ha det bra & Välkommen åter! Camilla

Inga kommentarer: