lördag 13 februari 2010

Vill önska er Alla...

En riktigt mysig Alla Hjärtans dag!!



Hoppas att era makar är ena riktigt romantiska karlar!!! Själv får jag minsann lov att inhandla blommor & choklad alldeles själv.. Han argumenterar fortfarande för öronhängena som jag fick i påskpresent (år 1998!)



Ikväll tar jag nog med barnen och beger mig norrut till mor & far.. Myser lite med dom. Kan ju hända att det blir en & annan rave med karaoken =)



Lyktan på bilden har kommit in till butiken..ska lägga in den i webbutiken på måndag!

Ha det gott!!
Kramar Camilla

8 kommentarer:

Älskade pion sa...

Mycket vackert du visar att vila ögonen på. :) Ha en riktigt härlig helg. Kram Ulrika

Elzie sa...

Ja, min gubbe kom faktiskt hem med ett hjärta med geléhjärtan idag. Han nästan chockade mig, haha.
Underbart rosa ljus. Jag måste nog gå och inhandla ett i den färgen ser jag.
Hoppas du har en bra helg med lille gubben!
Kram Elzie

Plupps krypin sa...

Ja, jag får nog fixa själv om jag vill ha...... Brukar säga åt gubben att han körde med falsk marknadsföring när vi träffades. Han sa sig vara romantisk och dansant men inget stämde!Fniss, det gäller ju att framhålla sig bra.
Kram Yvonne

. sa...

Ja, ibland får man kanske påminna lite..."Du köper väl nåt till mig?" Hihi! Ha en trevlig dag imorgon i alla fall! Kram Camilla

Sköna o Gröna Ting sa...

Sänder dig tusentals Hjärtekramar dagen till ära!!!
Ta väl hand om dig...
Marianne

dea sa...

Oh it's very beautiful!
Greetings
Dea

Vitt hus med svarta knutar sa...

Halloj!
Den lyktan är vacker! Det ser ut som spetsmönster upptill och runt glasen. På den första Alla hjärtansdag jag och maken firade tillsammans fick jag ett guldhjärta, det påminns jag om varje år. Det måste ha varit vansinnigt dyrt ;-)
Kram,
Regina

Helen sa...

Hej!
Vilka underbara rosor. Ha en fin Alla Hjärtans Dags kväll.
Kram/Helen